مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مرداد 1399 ساعت 09:252020-08-04اقتصادي

مشکلات اداره راه و شهرسازی شرق استان سمنان حل شود


استاندار سمنان ضمن بیان اینکه منابع اعتباری استان کفاف ساخت اداره جدید شهرسازی شرق استان را نمی دهد، گفت: مشکلات اداره راه و شهرسازی شرق استان سمنان حل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا آشناگر ظهر سه شنبه در جلسه دیدار با معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی به میزبانی سالن غدیر استانداری سمنان ضمن بیان اینکه علیرغم تفکیک اداره راه و شهرسازی به شرق و غرب اما هرکدام وظایف خود را به نحو احسن انجام می دهند، ابراز داشت: علیرغم این تفاسیر راه و شهرسازی شرق استان از مشکلاتی نظیر فرسودگی ساختمان محل استقرار، کهنگی تجهیزات و ادوات و کمبود شدید نیروی انسانی رنج می برد.

وی ضمن بیان اینکه باقی ماندن برخی پست های سازمانی به صورت بلا تصدی مشکلاتی را برای مدیران و کارکنان این اداره کل ایجاد کرده است، افزود: مشکل تأمین نیروی انسانی موردنیاز در اداره کل راه و شهرسازی استان باید از سوی وزارت راه و شهرسازی پیگیری و رفع شود.

استاندار سمنان ضمن بیان اینکه منابع اعتباری استان کفاف ساخت اداره جدید شهرسازی شرق استان سمنان را نمی دهد، ابراز داشت: اگرچه امور در هر دو اداره به نحو مطلوب ارائه می شود اما انتظار می رود وزارت راه و شهرسازی رفع این مشکلات را در دستور کار قرار دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات اداره راه و شهرسازی شرق استان سمنان حل شود

مشکلات اداره راه و شهرسازی شرق استان سمنان حل شود