مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مرداد 1399 ساعت 09:202020-08-04پزشكي

ایمن سازی کامل ساختمان های پایتخت نیازمند مشارکت مردمی است


مدیرعامل سازمان آتش نشانی تهران با بیان اینکه ایمن سازی کامل ساختمان های پایتخت نیازمند مشارکت مردمی است، بر آمادگی این سازمان برای همکاری با وزارت بهداشت در خصوص ارتقای سطح ایمنی مراکز درمانی تاکید کرد.

- مدیرعامل سازمان آتش نشانی تهران با بیان اینکه ایمن سازی کامل ساختمان های پایتخت نیازمند مشارکت مردمی است، بر آمادگی این سازمان برای همکاری با وزارت بهداشت در خصوص ارتقای سطح ایمنی مراکز درمانی تاکید کرد.

یه گزارش ایسنا مهدی داوری با اشاره به وضعیت ایمنی ساختمان ها به ویژه مراکز درمانی پایتخت گفت: ساختمان ها طبق تکالیف سازمان آتش نشانی به دو دسته ساختمان های جدید الاحداث و ساختمان های قدیمی تقسیم می شوند.

ضوابط ایمنی در ساختمان های جدیدالاحداث بر اساس مبحث سوم مقررات ملی ساختمان در معماری بنا و امکانات موجود در ساختمان ها تعیین شده است و ما تلاش می کنیم مقررات ایمنی در خصوص این ساختمان ها به صورت صد در صدی رعایت شود.

وی با بیان اینکه رعایت ضوابط ایمنی از ابتدای امسال شامل تمام ساختمان ها با هر ظرفیتی شده است و تنها منوط به ساختمان های بلند مرتبه نمی شود، اظهار کرد: این موضوع باعث می شود که ناایمنی در ساختمان های تهران حداقل به لحاظ ایمنی ساختاری مشاهده نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایمن سازی کامل ساختمان های پایتخت نیازمند مشارکت مردمی است

ایمن سازی کامل ساختمان های پایتخت نیازمند مشارکت مردمی است