مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مرداد 1399 ساعت 09:002020-08-04سياسي

مراش، مشمپا و بلوبین؛ سدهایی برای بهبود تراز آب های زیرزمینی


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای زنجان گفت: با بهره برداری از سه سد مراش، مشمپا و بلوبین، تراز آب زیرزمینی بهبود می یابد.

- ایسنا/زنجان مدیرعامل شرکت آب منطقه ای زنجان گفت: با بهره برداری از سه سد مراش، مشمپا و بلوبین، تراز آب زیرزمینی بهبود می یابد.

اسماعیل افشاری ظهر امروز (14 مردادماه) در نشست خبری که به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد، اظهار کرد: اطلاع رسانی صحیح و درست در مورد فعالیت های مختلف از جمله وظایف خطیر اصحاب رسانه است که با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا این وظیفه خطیرتر می شود.

وی با بیان اینکه پویش هر هفته الف - ب با رویکرد افتتاح پروژه توسط وزارت نیرو در دست اجرا است، افزود: 250 پروژه با اعتباری بالغ بر 50 میلیارد تومان در راستای اجرای این پروژه ها به بهره برداری می رسد.

این مسئول با اشاره به اینکه ساخت و سازها و ساز و کار مورد توجه در این طرح مورد توجه است، ادامه داد: ساخت و سازها با حضور مسئولان استانی و کشوری به بهره برداری می رسد و ساز و کار فعالیت هایی است که به ارائه خدمات بهتر و افزایش بهره وری منجر می شود.

افشاری با بیان اینکه سازگاری با شرایط آبی کشور و استان در موضوع ساز و کارها مورد توجه است، تصریح کرد: زنجان استانی با اقلیمی تقریبا خشک است و متاسفانه محصولات کشاورزی در این استان کشت می شود که آب بر بوده و حتی خار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراش، مشمپا و بلوبین؛ سدهایی برای بهبود تراز آب های زیرزمینی

مراش، مشمپا و بلوبین؛ سدهایی برای بهبود تراز آب های زیرزمینی