مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مرداد 1399 ساعت 08:452020-08-04سياسي

برگزاری همایش روحانیون عقیدتی سیاسی یگان های ارتش در استان بوشهر


همایش روحانیون عقیدتی سیاسی یگان های ارتش در استان بوشهر با حضور فرمانده پایگاه شهید یاسینی بوشهر، به میزبانی این پایگاه برگزار شد.

- همایش روحانیون عقیدتی سیاسی یگان های ارتش در استان بوشهر با حضور فرمانده پایگاه شهید یاسینی بوشهر، به میزبانی این پایگاه برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ارتش، همایش روحانیون عقیدتی سیاسی یگان های ارتش مستقر در استان بوشهر با محوریت تبیین نقش روحانیون از دیدگاه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با حضور امیر سرتیپ دوم خلبان علی اکبر طالب زاده فرمانده پایگاه شهید یاسینی بوشهر، حجت الاسلام فرجی هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی آجا در بوشهر و جمعی از فرماندهان یگان های ارتش، در پایگاه شهید یاسینی برگزار شد.

امیر سرتیپ طالب زاده، در این مراسم گفت: روحانیون نقش کلیدی و محوری در نیروهای مسلح و علی الخصوص مجموعه ارتش جمهوری اسلامی ایران دارند و بحمدالله در مجموعه یگان های آجا در استان بوشهر شاهد فعالیت های شایسته و مفید هستیم و امیدواریم که این روند ادامه پیدا کند.

فرمانده پایگاه شهید یاسینی افزود: از دیدگاه مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، هدایت فکری ودینی ، هدایت سیاسی و بصیرت افزایی و راهنمایی و حضور در عرصه خدمات اجتماعی ، سه وظیفه عمده روحانیت است و روحانیون باید با کسب صلاحیت ها و آگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری همایش روحانیون عقیدتی سیاسی یگان های ارتش در استان بوشهر

برگزاری همایش روحانیون عقیدتی سیاسی یگان های ارتش در استان بوشهر