مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مرداد 1399 ساعت 08:452020-08-04اقتصادي

آذری جهرمی: اپراتورها گران فروشی کرده اند و باید پول مردم را بازگردانند


وزیر ارتباطات در حاشیه جلسه با اعضای کمیسیون صنایع و معدن مجلس تصریح کرد: اپراتورهای تلفن همراه گران فروشی کرده اند و مبالغی که در این مدت از مردم اخذ شده باید به آن‌ها بازگردد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، محمدجواد آذری جهرمی، امروز سه‌شنبه 14 مردادماه 99 در کمیسیون صنایع و معادن مجلس حضور پیدا کرد و در حاشیه آن جزییات برخورد با گران فروشی اپراتورها را در جمع خبرنگاران تشریح کرد.

وی در خصوص اقدام دو اپراتور در افزایش تعرفه‌های بسته‌های اینترنت خود گفت: این کار خلاف ضوابطی است که برای اپراتورها در زمان صدور پروانه، تعیین شده و مصداق گران فروشی است.

وزیر ارتباطات افزود: سازمان تنظیم مقررات، اختیاراتی را در برخورد با این گران‌فروشی دارد که بر حسب همان اختیار جریمه دو میلیارد تومانی برای‌شان در نظر گرفت.

اختیارات برای برخورد بیشتر کفایت نمی‌کرد به همین دلیل طرحی را برای افزایش اختیارات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کشور را به دولت داده‌ایم، تا آن را در دستور کار قرار دهد.

جهرمی افزود: نبود اختیارات کافی باعث شد خلایی در برخورد مناسب با گران‌فروشی ایجاد شود و آن‌ها نیز با استفاده از همین خلا گران‌فروشی خود را ادامه دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آذری جهرمی: اپراتورها گران فروشی کرده اند و باید پول مردم را بازگردانند

آذری جهرمی: اپراتورها گران فروشی کرده اند و باید پول مردم را بازگردانند