مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مرداد 1399 ساعت 08:352020-08-04بين الملل

سفیر کشورمان در دوبلین: هیچ تبعیض یا تفکیک مذهبی در ایران وجود ندارد


سفیر کشورمان در دوبلین در یادداشتی نسبت به ادعاهای مطرح شده در یک یادداشت روزنامه ایرلندی درباره تبعیض علیه اقلیت های مذهبی در ایران واکنش نشان داد.

- سفیر کشورمان در دوبلین در یادداشتی نسبت به ادعاهای مطرح شده در یک یادداشت روزنامه ایرلندی درباره تبعیض علیه اقلیت های مذهبی در ایران واکنش نشان داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روزنامه آیریش تایمز، مسعود اسلامی سفیر کشورمان در دوبلین در یادداشتی در واکنش به یادداشتی دیگر که در این روزنامه با ادعاهایی علیه ایران منتشر شده بود، نوشت: یادداشتی به نام آزار و اذیت مذهبی در ایران در برگیرنده اتهاماتی نامعقول مبنی بر بازداشت برخی افراد تنها به دلیل باورهای مذهبی شان بود.

اسلامی در ادامه مطرح کرد: از ابتدای بنیان گذاری جمهوری اسلامی ایران، تمام جوامع مذهبی اصلی نه تنها قادر به پرداختن آزادانه به مذاهب شان بوده اند، بلکه نمایندگانی هم در مجلس ملی کشور دارند.

هیچ تبعیض یا تفکیک مذهبی از سوی حکومت در ایران وجود ندارد و چند صد کلیسا، کنیسه و پرستشگاه در ایران موجود است که اقلیت های مذهبی در آنجا اعمال مذاهب خود را به جا می آورند.

سفیر کشورمان در دوبلین همچنین در یادداشتش تشریح کرد: کووید-19 چالشی مرگ بار را به طور گسترده و بدون تبعیض برای بشریت ایجاد کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفیر کشورمان در دوبلین: هیچ تبعیض یا تفکیک مذهبی در ایران وجود ندارد

سفیر کشورمان در دوبلین: هیچ تبعیض یا تفکیک مذهبی در ایران وجود ندارد