مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مرداد 1399 ساعت 07:452020-08-04پزشكي

تزریق 92 نفر به کادر پرستاری همدان


رییس سازمان نظام پرستاری استان همدان با بیان اینکه261 نفر از کادر پرستاری به کروناویروس مبتلا شده اند، اعلام کرد: 92 نفر در همدان را با قرارداد 89 روزه به کادر پرستاری تزریق کرده ایم.

- هادی زرینی در گفت وگو با ایسنا، مطرح کرد: کادر پرستاری شامل پرستاران، بهیاران، پرسنل اتاق عمل، پرسنل بیهوشی و پرسنل فوریت های پزشکی در تمام مقاطع است و طبق آخرین آمار، از زمان شیوع کروناویروس 261 نفراز کادر پرستاری به این بیماری مبتلا شده اند که خوشختانه هیچ مورد فوتی نداشتیم و تعداد خیلی محدودی در مرخصی استعلاجی هستند و بقیه هم به سر کار خود بازگشتند.

وی با بیان اینکه کمبود نیروی پرستار از قبل در کل کشور وجود دارشته و شیوع کرونا آن را تشدید کرده است، توضیح داد: برای حل این مشکل، پرسنلی با قرارداد 89 روزه به صورت اورژانسی به سیستم وارد شدند که تعداد آنها در استان همدان 92 نفر بود اما واقعیت این است که قرارداد 89 روزه جذابیتی برای همکاران ما ندارد.

این افراد با شرایط کاری یکسان با بقیه کار می کنند اما وضعیت دریافتی نیروهای شرکتی یا پیمانی هم از اینها بهتر است.

زرینی ادامه داد: طبق گفته های پروفسور هاملمن، نماینده سازمان بهداشت جهانی در ایران، همدان دو پیک را پشت سر گذاشته که این امر نتیجه تلاش پرستاران بوده و ما به عنوان کسانی که پیگیر مطالبات ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تزریق 92 نفر به کادر پرستاری همدان

تزریق 92 نفر به کادر پرستاری همدان