مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مرداد 1399 ساعت 07:402020-08-04اقتصادي

درخواست نمایندگان پارلمان مالزی از دولت برای توضیح درباره قرارداد مشکوک با امارات


نمایندگان پارلمان مالزی از دولت خواستند درباره قرارداد خارج از چارچوب قضایی که با ابوظبی امضا شده و درباره شش میلیارد دلاری است که به نظر می رسد یک شرکت اماراتی از صندوق سرمایه گذاری دولتی مالزی اختلاس کرده، - نمایندگان پارلمان مالزی از دولت خواستند درباره قرارداد خارج از چارچوب قضایی که با ابوظبی امضا شده و درباره شش میلیارد دلاری است که به نظر می رسد یک شرکت اماراتی از صندوق سرمایه گذاری دولتی مالزی اختلاس کرده، توضیح دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه المسیره، سایت ساراواک مالزی در گزارشی اعلام کرد: دولت مالزی شکایت های قضایی که در دادگاه های انگلیس علیه شرکت سرمایه گذاری نفت ابوظبی ارائه کرده بود متوقف کرد تا زمینه را برای حل و فصل دیپلماتیک با امارات هموار کند.

در این راستا نمایندگان پارلمان مالزی از دولت خواسته اند درباره قرارداد خارج از چارچوب قضایی که با ابوظبی امضا شده و درباره شش میلیارد دلاری است که به نظر می رسد یک شرکت اماراتی از صندوق سرمایه گذاری دولتی مالزی اختلاس کرده، توضیح دهد.

دادستانی مالزی پیشتر محمد بن زاید، ولیعهد ابوظبی و برادرش منصور بن زاید را متهم کرده بود که به جای اینکه بزرگترین سرقت در جهان را برملا کنند به همدستی با نجیب عبدالرزاق، نخست وزیر سابق مالزی برای توطئه علیه مالزی دست ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست نمایندگان پارلمان مالزی از دولت برای توضیح درباره قرارداد مشکوک با امارات

درخواست نمایندگان پارلمان مالزی از دولت برای توضیح درباره قرارداد مشکوک با امارات