مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مرداد 1399 ساعت 07:352020-08-04سياسي

پرونده آق مشهد روی میز قضا/ برای 2 پلاک دماوند سند صادر شد


مدیرکل سابق منابع طبیعی مازندران - ساری با بیان اینکه پرونده جنگل آق مشهد روی میز دستگاه قضا قرار گرفته است، گفت: امیدواریم این جنگل به انفال بازگردد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید محسن موسوی تاکامی پیش ازظهر سه شنبه در آیین تودیع و معارفه مدیرکل جدید منابع طبیعی مازندران - ساری با اشاره به اینکه پرونده وقف جنگل آق مشهد روی میز دستگاه قضایی قرار گرفته است، اظهار امیدواری کرد که با اعمال ماده 477 این عرصه های بکر هیرکانی به انفال بازگردد.

وی با بیان اینکه همه ما به وقف اعتقاد داریم اما نسبت به وقف انفال انتقاد داریم، یادآور شد: پرونده جنگل آق مشهد دوباره باز شده است.

موسوی درباره وقف دماوند نیز با بیان اینکه دو پلاک از آن به منابع طبیعی بازگردانده شده است، گفت: برای پلاک های 68 و 69 به نام منابع طبیعی سند زده شده است.

مدیرکل سابق منابع طبیعی مازندران در بخشی از سخنانش زراعت چوب را از اولویت ها برشمرد و گفت: این طرح تاکنون در هزار و 700 هکتار از عرصه ها اجرایی شده است.

وی تهیه نقشه کاداستر را از دیگر الزامات برای صیانت از منابع طبیعی دانست و گفت: در حال حاضر برای 600 هزار هکتار از اراضی جنگل نقشه ثبتی تهیه شده و برای 500 هزار هکتار نیز در دستور کار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده آق مشهد روی میز قضا/ برای 2 پلاک دماوند سند صادر شد

پرونده آق مشهد روی میز قضا/ برای 2 پلاک دماوند سند صادر شد