مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مرداد 1399 ساعت 07:252020-08-04اقتصادي

کارگاه تولید ماسک در امامزاده ها دوباره فعال شد


با اوج گیری کرونا در کشور، امامزاده ها دوباره کارگاه تولید ماسک را فعال کردند، به طوری که در مرحله نخست در بیش از 10 امامزاده استان تهران کارگاه تولید ماسک راه اندازی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، با شیوع کرونا در کشور و تعطیلی امامزاده ها، بسیاری از امامزاده های استان تهران اقدام به راه اندازی کارگاه تولید ماسک کردند و توانستند با این حرکت جهادی انحصار ماسک را در هم شکسته و مقدار قابل توجهی ماسک و مواد بهداشتی تهیه و در بین مردم توزیع کنند.

تعطیلی کارگاه های تولید ماسک با کاهش مبتلایان به کرونا اما در اواخر بهار با کاهش مبتلایان به کرونا، فعالیت های جهادی نیز کمرنگ شد، تا حدی که به نظر می رسید بیماری کرونا روند نزولی به خود گرفته است.

بر همین اساس، امامزاده ها هم پذیرای زائران شدند و خبری از تولید ماسک نبود.

اما در روزهای اخیر با فراگیری کرونا در کشور و افزایش مبتلایان به این ویروس، امامزاده های استان تهران مجدد فعال شده و خود را برای مبارزه جدی تر با کرونا آماده کردند.

فعالیت مجدد بیش از 10 امامزاده برای تولید ماسک/ ماسک هایی برای کودکان به طوری که در بیش از 10 امامزاده استان تهران همچون امامزاده روح الله الحسنی (ع)، بی بی سکینه (ع) ملارد، حمیده خاتون (ع) و سید جعفر (ع)، پنج تن (ع) لویزان کارگاه تولید م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگاه تولید ماسک در امامزاده ها دوباره فعال شد

کارگاه تولید ماسک در امامزاده ها دوباره فعال شد