مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مرداد 1399 ساعت 07:102020-08-04اجتماعي

غبار رقیق همدان را دربرمی گیرد


کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان همدان با بیان اینکه در چند روز آینده شاهد غبار رقیق در آسمان استان خواهیم بود، گفت: امروز و فردا وزش باد شدید با سرعت 60 کیلومتر بر ساعت و یا بیشتر در استان همدان پیش بینی می شود.

- ایسنا/همدان کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان همدان با بیان اینکه در چند روز آینده شاهد غبار رقیق در آسمان استان خواهیم بود، گفت: امروز و فردا وزش باد شدید با سرعت 60 کیلومتر بر ساعت و یا بیشتر در استان همدان پیش بینی می شود.

روح الله زاهدی در گفت وگو با ایسنا، در تشریح وضعیت آب و هوای استان طی آخر هفته اظهار کرد: دمای صبحگاهی استان همدان نسبت به هفته قبل کاهش پیدا کرده است و تا آخر هفته تغییر محسوسی در دما پیش بینی نمی شود.

وی با بیان اینکه دمای هوا تا پایان هفته ثابت بوده و هفته بعد گرم تر می شود، ادامه داد: کاهش ابرناکی باعث کاهش دمای کمینه شده است.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان همدان افزود: امروز و فردا وزش باد شدید با سرعت 60 کیلومتر بر ساعت و یا بیشتر در استان همدان پیش بینی می شود.

وی با بیان اینکه در چند روز آینده شاهد غبار رقیق در آسمان استان خواهیم بود، گفت: طی 24 ساعت گذشته تغییرات دمایی هوای همدان بین 13 تا 34 درجه سانتی گراد بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غبار رقیق همدان را دربرمی گیرد

غبار رقیق همدان را دربرمی گیرد