مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مرداد 1399 ساعت 07:102020-08-04حوادث

جمع آوری 24 معتاد متجاهر در سرپل ذهاب


فرمانده انتظامی سرپل ذهاب از جمع آوری 24 معتاد متجاهر در محلات مختلف این شهرستان خبر داد.

- فرمانده انتظامی سرپل ذهاب گفت: 24 معتاد متجاهر روز گذشته در پی اجرای طرح یک روزه ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده شهر از وجود معتادان در محلات مختلف جمع آوری شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، سرهنگ منوچهر رضایی افزود: ماموران پلیس انتظامی سرپل ذهاب در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد با هنجارشکنان جامعه طرح امنیت محله محور را پس از شناسایی مناطق جرم خیز و آلوده به اجرا درآوردند.

وی گفت: پلیس مواد مخدر شهرستان در این راستا ضمن هماهنگی با دادستان و با همکاری سایر واحدهای انتظامی نسبت به پاکسازی مناطق مختلف شهر سرپل ذهاب اقدام کرد.

فرمانده انتظامی سرپل ذهاب اظهار داشت: از معتادان دستگیر شده بیش از 179 گرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی کشف و دستگیر شدگان برابر ماده 16 تحویل کمپ های ترک اعتیاد شدند.

رضایی ادامه داد: طرح های امنیت محله محور با هدف برقراری نظم و امنیت پایدار به صورت مستمر در سطح شهرستان اجرا می شود و در این راستا پلیس به صورت جدی با افراد هنجارشکن برخورد قاطع و قانونی می کند.

وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را از طریق تماس با شماره تلفن 110 فوریت های پلیسی و سامانه 197 به ماموران انتظامی اطلاع دهن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری 24 معتاد متجاهر در سرپل ذهاب

جمع آوری 24 معتاد متجاهر در سرپل ذهاب