مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مرداد 1399 ساعت 06:452020-08-04سياسي

400 هزار بسته معیشتی میان اقشار محروم توزیع شد


مسئول سازمان بسیج سازندگی و محرومیت زدایی استان اصفهان گفت: در رزمایش کمک مؤمنانه 305 هزار نفر از اقشار آسیب پذیر و محروم شناسایی شدند و 400 هزار بسته معیشتی میان این اقشار توزیع شد.

- ایسنا/اصفهان مسئول سازمان بسیج سازندگی و محرومیت زدایی استان اصفهان گفت: در رزمایش کمک مؤمنانه 305 هزار نفر از اقشار آسیب پذیر و محروم شناسایی شدند و 400 هزار بسته معیشتی میان این اقشار توزیع شد.

حسن عجمی، امروز (سه شنبه-14 مرداد) در نشست خبری مرحله دوم رزمایش کمک مؤمنانه با بیان اینکه از زمانی که ویروس کرونا وارد کشور شد بسیج سهم بسزایی در مبارزه با این بیماری داشت، اظهار کرد: بسیج از همان ابتدا به طور جدی به ضدعفونی معابر و منازل مردم پرداخت و بلافاصله 500 واحد دوخت ماسک را در استان اصفهان راه اندازی کردیم و در نتیجه توانستیم قیمت ماسک را کنترل کنیم و با قیمت 2200 تومان در اختیار مردم بگذاریم.

وی افزود: یکی دیگر از کارهای مهم بسیج توزیع بسته های معیشتی بین مردم نیازمند بود که پس از آن سپاه پاسداران سامانه مهر کریمانه را در استان راه اندازی کرد که در نتیجه 527 هزار نفر از اقشار محروم توسط این سامانه شناسایی شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مسئول سازمان بسیج سازندگی و محرومیت زدایی استان اصفهان، گفت: در مرحله اول رزمایش کمک مؤمنانه در استان ستاد مورد نظر تشکیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

400 هزار بسته معیشتی میان اقشار محروم توزیع شد

400 هزار بسته معیشتی میان اقشار محروم توزیع شد