مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مرداد 1399 ساعت 06:352020-08-04اقتصادي

پیشنهاد ستاد معاینه فنی برای تعیین فرسودگی خودروهای فرسوده


مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای شهر تهران با اشاره به اینکه تعریف خودروی فرسوده نسبت به گذشته تغییر کرده است، گفت: برای اینکه بتوانیم شرایط ایمنی و آلایندگی را لحاظ کنیم می توانیم با انجام معاینه فنی بیشتر این شرایط را داشته باشیم و این به آن معنا .

- مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای شهر تهران با اشاره به اینکه تعریف خودروی فرسوده نسبت به گذشته تغییر کرده است، گفت: برای اینکه بتوانیم شرایط ایمنی و آلایندگی را لحاظ کنیم می توانیم با انجام معاینه فنی بیشتر این شرایط را داشته باشیم و این به آن معنا نیست که معاینه فنی می تواند خودروی فرسوده را تشخیص دهد و اگر خودرو توانست معاینه فنی بگیرد دیگر فرسوده نیست .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین مقدم با بیان اینکه حدودا 300 هزار خودروی فرسوده در تهران وجود دارد، گفت: این تعداد تنها 10 درصد خودروهای تهران است و با توجه به اینکه در چند سال اخیر هم خودروهای فرسوده کمتری اسقاط شدند بین 300 تا 400 هزار خودروی فرسوده در تهران در حال تردد هستند.

وی درباره شرایطی که سبب فرسوده شناخته شدن یک خودرو می شود، افزود: خودروی فرسوده در قوانین بالادستی ایران بر مبنای سن مشخص می شد و اخیرا آیین نامه اجرایی ذیل ماده 8 قانون هوای پاک که خودروها را بر اساس سن، فرسوده اعلام کرده بود، توسط دیوان عدالت اداری با استع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد ستاد معاینه فنی برای تعیین فرسودگی خودروهای فرسوده

پیشنهاد ستاد معاینه فنی برای تعیین فرسودگی خودروهای فرسوده