مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مرداد 1399 ساعت 06:302020-08-04سياسي

قدردانی حجت الاسلام طائب از اقدام وزارت اطلاعات در دستگیری جمشید شارمهد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام و المسلمین حسین طائب ، رییس سازمان اطلاعات سپاه صبح امروز (سه شنبه چهاردهم مرداد) در حاشیه نشست مسئولین این سازمان از اقدام هوشمندانه و مقتدرانه وزارت اطلاعات در ضربه به انجمن موسوم به پادشاهی ایران .

- رییس سازمان اطلاعات سپاه از اقدام مقتدرانه وزارت اطلاعات در دستگیری جمشید شارمهد سرکرده گروهک تروریستی تندر قدردانی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام و المسلمین حسین طائب ، رییس سازمان اطلاعات سپاه صبح امروز (سه شنبه چهاردهم مرداد) در حاشیه نشست مسئولین این سازمان از اقدام هوشمندانه و مقتدرانه وزارت اطلاعات در ضربه به انجمن موسوم به پادشاهی ایران و دستگیری سرکرده گروهک تروریستی تندر تقدیر و تشکر کرد و آن را نشانه اقتدار و صلابت جامعه اطلاعاتی جمهوری اسلامی ایران دانست.

وی با اشاره به اهمیت هماهنگی و هم افزایی جامعه اطلاعاتی در صیانت از امنیت پایدار کشور، تاکید کرد: تلاش همه ما ایجاد امنیت همه جانبه برای مردم و ایران عزیز است و همواره خدای بزرگ را شاکریم که در این راه مقدس، پاسداران و سربازان گمنام امام زمان (عج) رایاری کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدردانی حجت الاسلام طائب از اقدام وزارت اطلاعات در دستگیری جمشید شارمهد

قدردانی حجت الاسلام طائب از اقدام وزارت اطلاعات در دستگیری جمشید شارمهد