مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مرداد 1399 ساعت 06:252020-08-04سياسي

27 زوج جوان هلال احمری در استان سمنان تجلیل شدند


هم زمان با هفته ازدواج، از دو زوج جوان هلال احمری به نمایندگی از 27 زوج جوان هلال احمری استان سمنان تجلیل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، صبح امروز به مناسبت هفته ازدواج، از دو زوج جوان هلال احمری به نمایندگی از 27 زوج جوان هلال احمری استان سمنان، با حضور مظفر محمدخانی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان، حجت الاسلام والمسلمین نطنزی مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر استان، سیدحسین زرگر معاون جوانان هلال احمر استان با فاصله گذاری اجتماعی و رعایت پروتکل های بهداشتی تجلیل شد.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان سمنان در این مراسم گفت: عمل به امر پسندیده و سفارش شده ازدواج و تشکیل خانواده در سن جوانی نیک بختی و سعادت را به همراه خواهد داشت.

حجت الاسلام والمسلمین محمود نطنزی خاطرنشان کرد: زندگی ارزشمند و باسعادت حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) به عنوان یک پیوند آسمانی و ملکوتی و با ابعاد متعالی شخصی و اجتماعی باید الگوی تمامی زوج های جوان باشد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان نیز با اشاره به جایگاه ازدواج در جامعه اسلامی بیان کرد: ارج نهادن و عمل به توصیه های اخلاقی و اجتماعی بزرگان دین به ویژه عمل به امر ازدواج، در جامعه اسلامی دارای جایگاهی متعالی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

27 زوج جوان هلال احمری در استان سمنان تجلیل شدند

27 زوج جوان هلال احمری در استان سمنان تجلیل شدند