مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مرداد 1399 ساعت 06:252020-08-04سياسي

ممنوعیت عرضه قلیان در اماکن عمومی / اجرای برنامه شهر بدون دخانیات در قم


رییس دبیرخانه ستاد کشوری کنترل دخانیات ضمن اشاره به اجرای برنامه شهر بدون دخانیات در قم ، در عین حال از برگزاری کنفرانس کنوانسیون جهانی کنترل دخانیات در سال آینده به ریاست کشورمان خبر داد.

- ممنوعیت عرضه قلیان در اماکن عمومی / اجرای برنامه شهر بدون دخانیات در "قم" رییس دبیرخانه ستاد کشوری کنترل دخانیات ضمن اشاره به اجرای برنامه شهر بدون دخانیات در "قم"، در عین حال از برگزاری کنفرانس کنوانسیون جهانی کنترل دخانیات در سال آینده به ریاست کشورمان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهندس بهزاد ولیزاده - رییس دبیرخانه ستاد کشوری کنترل دخانیات افزود: جمهوری اسلامی ایران در سال های 1384 و 1398 به دو معاهده بین المللی کنترل دخانیات ملحق گردید.

چارچوب کنوانسیون کنترل دخانیات و پروتکل ریشه کنی تجارت غیر قانونی محصولات دخانی تنها معاهداتی هستند که توسط سازمان جهانی بهداشت در سازمان ملل متحد ثبت گردیده و بسیاری از کشورهای عضو این سازمان را حول آن گرد آورده است.

ولیزاده گفت :هدف این کنوانسیون و پروتکل های آن، حفظ نسل های حال و آینده از اثرات زیان بار بهداشتی، اجتماعی، زیست محیطی و اقتصادی استعمال دخانیات و قرار گرفتن افراد در معرض دود حاصل از دخانیات است که هر دو سال یکبار دستورالعمل ها و اسنادی که در حمایت از این دو معاهده بین المل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت عرضه قلیان در اماکن عمومی / اجرای برنامه شهر بدون دخانیات در قم

ممنوعیت عرضه قلیان در اماکن عمومی / اجرای برنامه شهر بدون دخانیات در قم