مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مرداد 1399 ساعت 06:202020-08-04سياسي

روزنامه دولت در واکنش به «کیهان»: چه کسی باید عذرخواهی کند؟


چه کسی باید عذرخواهی کند؟ روزنامه ایران در ستون درنگ نوشت: روزنامه کیهان درشماره روز یکشنبه خواستار «عذرخواهی» رییس جمهوری از مردم شده است.

در ستون درنگ روزنامه ایران می خوانیم: این روزنامه با این ادعا که 70 درصد مشکلات کشور ناشی از سوء‌مدیریت داخلی است و نه تحریم‌ها، نوشته که روحانی برای جلب اعتماد عمومی و همراه کردن ظرفیت جریان‌های ارزشی و انقلابی کشور با دولت، با اعلام ناکامی دولت خود و عذرخواهی از مردم، آستین همت را برای خدمت بالا بزند و آمادگی دولت خود برای تعامل با مردم و ارکان نظام را در مراحل عمل اعلام کند و یقین داشته باشد که مردم انقلابی و نیروهای وفادار به انقلاب و کشور با درک متقابل، درخواست دولت را برای حل مشکلات و سربلندی ایران عزیز اجابت خواهند کرد.

در این باره نکاتی گفتنی است: یک- به جرأت می‌توان گفت سنت نه چندان مرسوم عذرخواهی مسئولان از مردم بابت کوتاهی‌های احتمالی، اتفاقاً در دولت روحانی جدی شده است.

حسن روحانی در همان سال اول شروع به کار خود یعنی 17 بهمن 92 و در یک گفت‌وگوی تلویزیونی با اشاره به برخی مشکلاتی که در دریافت سبد کالا برای مردم ایجاد شده بود، عذرخواهی کرد و گفت: «مردم در دریافت سبد کالا به زحمت افتادند، من به‌عنوان رییس جمهوری عذرخواهی می‌کنم؛ این دولت اگر نقصی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزنامه دولت در واکنش به «کیهان»: چه کسی باید عذرخواهی کند؟

روزنامه دولت در واکنش به «کیهان»: چه کسی باید عذرخواهی کند؟