مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مرداد 1399 ساعت 06:152020-08-04سياسي

خبرگزاری مهر، رسانه ای تاثیرگذار و پر نفوذ است


رییس جهاد دانشگاهی استان قزوین گفت: خبرگزاری مهر در استان به عنوان رسانه ای تأثیرگذار، حرفه ای و پرنفوذ توانسته نقش مهمی در آگاهی بخشی جامعه ایفا کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر استان قزوین از فعالیت خبرنگاران این رسانه تقدیر و تشکر کرد.

فرشاد پیله چی در این دیدار گفت: خبرنگاران بدون شک از مظلوم ترین گروه های جامعه هستند که نقش آنها در آگاهی بخشی و روشنگری مردم بی بدیل است اما شاید حقشان بدرستی ادا نمی شود.

وی اظهار داشت: شفاف سازی، اطلاع رسانی و مطالبه گری با کمک خبرنگاران ممکن می شود و اگر رسانه ها نباشند بسیاری از مطالبات زمین مانده و مشکلات منعکس و حل نمی شود.

رییس جهاد دانشگاهی استان قزوین تصریح کرد: رسانه ها باید تلاش کنند صدای مردم باشند، مسئولان را پاسخگو کنند و روحیه مطالبه گری را در جامعه زنده نگهدارند و با نقد منصفانه کمک مدیران باشند تا مشکلات با سرعت بیشتری برطرف شود.

خبرگزاری مهر در استان قزوین به عنوان یک رسانه بانفوذ و مؤثر عمل کرده و رسالت حرفه ای داشته و در اکثر رویدادهای خبری حضور به موقع دارد و این رویکرد بیانگر اصالت، انگیزه بالا، تعهد و ضریب نفوذ شما در میان مردم و مدیران است.

پیله چی بیان کرد: توجه به وجدان کاری، اخلاق مداری، واقع گرایی و دوری از سیاسی کاری در خبرگزاری مهر استان مشهود است و شاید به هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرگزاری مهر، رسانه ای تاثیرگذار و پر نفوذ است

خبرگزاری مهر، رسانه ای تاثیرگذار و پر نفوذ است