مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مرداد 1399 ساعت 06:152020-08-04اقتصادي

روند اجرایی طرح های گردشگری در شهرستان شهرکرد مطلوب است


روند اجرای طرح های حوزه گردشگری در این شهرستان مطلوب و قابل قبول است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالعلی ارژنگ پیش از ظهر سه شنبه در حاشیه بازدید از طرح های در حال اجرای گردشگری شهرستان شهرکرد تأکید کرد: تکمیل و بهره برداری سریع تر از طرح های حوزه گردشگری در رشد اشتغال، کاهش نرخ بیکاری، افزایش جذب گردشگران داخلی و خارجی، رونق اقتصادی، معرفی شهرکرد در سطح ملی و بین المللی و بهبود وضعیت معیشت مردم نقش آفرینی می کند.

وی افزود: تمامی مسئولان دستگاه های اجرایی موظفند برای تسریع در روند تکمیل و بهره برداری از طرح های نیمه تمام و اجرای پروژه های جدید گردشگری شهرکرد با اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی این شهرستان همکاری کنند.

هتل شهر سورشجان 30 درصد پیشرفت فیزیکی دارد رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان شهرکرد نیز گفت: برای احداث هتل سورشجان با زیربنای یک هزار و 500 متر مربع 110 میلیارد ریال سرمایه گذاری می شود.

حمیرا راهنورد تصریح کرد: از این مبلغ 60 میلیارد از محل تسهیلات بانکی و 50 میلیارد ریال از محل آورده بخش خصوصی تأمین و هزینه خواهد شد.

وی بیان داشت: روند احداث هتل سورشجان تاکنون 30 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و با بهره برداری از آن زمینه اشتغال مستقیم 20 نفر فراهم می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند اجرایی طرح های گردشگری در شهرستان شهرکرد مطلوب است

روند اجرایی طرح های گردشگری در شهرستان شهرکرد مطلوب است