مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مرداد 1399 ساعت 06:152020-08-04سياسي

اجرای قانون حدنگاری اراضی زراعی برای نخستین بار در کشور


قانون حدنگاری در امور اراضی زراعی برای نخستین بار در کشور در استان زنجان اجرا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دادگستری استان زنجان، حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در دومین جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال و صیانت از حقوق عامه استان، اظهار کرد: مصوبه شورای حفظ حقوق بیت المال و صیانت از حقوق عامه استان در جریان سفر ریاست قوه قضاییه به استان در شهریور سال 98 در خصوص گاوازنگ که به ریاست آیت الله سیدابراهیم رییسی در زنجان برگزار شده بود، برای اجرا ابلاغ شد، به طوریکه این اقدام، به عنوان پایلوت به دادگستری های سراسر کشور از سوی قوه قضاییه نیز ابلاغ شده است.

وی با بیان اینکه قانون حدنگاری در امور اراضی زراعی برای نخستین بار در کشور در استان زنجان اجرا شد، افزود: اجرای طرح کاداستر و رفع تداخلات بایستی در استان با شتاب بیشتر انجام شود؛ چراکه در گذشته این موضوع کمتر مورد توجه قرار داشت.

صادقی نیارکی ادامه داد: اجرای طرح کاداستر با جدیت و قوت در حال اجرا است که در همین راستا این طرح در یک روستا کاملاً اجرا شده و 6 روستا هم در حال اجرا بوده و توفیقات بسیار خوبی نیز برای استان داشته است.

رییس شورای حفظ حقوق بیت المال و صیانت از حقوق عامه استان زنجان تصریح کرد: همه ادارات استان بایستی ضمن سنددار کردن اراضی خود به صورت مرتب، اقداما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای قانون حدنگاری اراضی زراعی برای نخستین بار در کشور

اجرای قانون حدنگاری اراضی زراعی برای نخستین بار در کشور