مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مرداد 1399 ساعت 06:102020-08-04پزشكي

تغییر وضعیت کرونایی فارس از قرمز به زرد


جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا از خروج این استان از وضعیت قرمز به هشدار در پی کاهش تعداد مبتلایان مثبت بستری شده در بیمارستان ها، - خبر داد.

عبدالرضا قاسمپور سه شنبه 14 مرداد در جلسه ستاد استانی کرونا، بیان کرد: تا پایان خرداد شاهد بهترین شرایط کرونایی در فارس میان استان های کشور به لحاظ ابتلا، بستری و فوتی به دلیل تمهیدات کادر بهداشت و درمان و همراهی مردم بودیم.

او ادامه داد: رعایت مردم در پایان اردیبهشت و خرداد ضعیف تر شد و تیرماه شاهد آثار منفی برگزاری مراسم و تجمعات و دورهمی ها و کاهش سطح حساسیت شهروندان، بودیم.

معاون استاندار فارس خاطرنشان کرد: با دستور استاندار و پس از افزایش شمار مبتلایان، تمهیداتی اعمال و در تیرماه محدودیت هایی در دستور کار قرار گرفت و آثار مثبت این اقدامات را تا پایان مردادماه و با کاهش تعداد ورودی مبتلایان خواهیم دید.

قاسمپور همچنین با اشاره به انجام 30 هزار بازرسی در فارس در راستای مصوبه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا، بیان کرد: 272 واحد متخلف در این بازرسی ها تعطیل و 412 مورد اخطار دریافت کرده اند.

او با بیان اینکه عملکرد و رعایت پروتکل های بهداشتی در ادارات فارس افزایش یافته است، عنوان کرد: کارگروه تبلیغات اسلامی در سطح استان برای برگزاری مراسم عزادارای محرم راه اند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر وضعیت کرونایی فارس از قرمز به زرد

تغییر وضعیت کرونایی فارس از قرمز به زرد