مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مرداد 1399 ساعت 06:002020-08-04بين الملل

رد طلاهای پنهان در خزانه مخفی به پرستار سابق هوگو چاوز رسید


افشای اسناد دادگاهی درباره فساد در ونزوئلا نشان می دهد، پرستار سابق هوگو چاوز بعد از مرگ او 250 شمش طلا را به صورت فیزیکی از ونزوئلا به خزانه ای خصوصی در خارج انتقال داده است.

- افشای اسناد دادگاهی درباره فساد در ونزوئلا نشان می دهد، پرستار سابق هوگو چاوز بعد از مرگ او 250 شمش طلا را به صورت فیزیکی از ونزوئلا به خزانه ای خصوصی در خارج انتقال داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، سال 2014 بود و کلودیا دیاز، خزانه دار سابق ونزوئلا به دنبال پناهگاه امنی برای پنهان کردن ثروت غیر قابل توضیحش بود که طی سال ها جمع آوری کرده بود.

هوگو چاوز، رییس جمهوری وقت که زمانی کلودیا دیاز از او پرستاری می کرد، به تازگی فوت کرده و با پیروزی نیکولاس مادورو، سیاست و روابط این کشور با آمریکا ملتهب بود.

بنابراین، کلودیا دیاز به یکی از قدیمی ترین شیوه های انتقال حجم انبوهی از پول به صورت ناشناس روی می آورد: خرید طلا.

براساس اسناد دادگاهی از لیختن اشتاین که به دست آسوشیتدپرس رسیده است، در اقدامی سریع، یک شرکت پوسته (شرکت های غیرفعالی که برای مانورهای مالی مورد استفاده قرار می گیرند) در کشور جزیره کاراییب سنت وینسنت و گرنادین ها تاسیس شد که گفته می شود تحت کنترل کلودیا دیاز بود و او 250 شمش طلا را به ارزش بیش از 9.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رد طلاهای پنهان در خزانه مخفی به پرستار سابق هوگو چاوز رسید

رد طلاهای پنهان در خزانه مخفی به پرستار سابق هوگو چاوز رسید