مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مرداد 1399 ساعت 06:002020-08-04اجتماعي

70 درصد مدارس استان زنجان در روستاها قرار دارند


مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: هم اکنون 70 درصد مدارس این استان در روستاها قرار دارند.

- مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به وضعیت نامتقارن در پراکندگی دانش آموزان سطح این استان گفت: هم اکنون 30 درصد مدارس استان در شهرها و 70 درصد مابقی در سطح روستاهای استان قرار دارد، در حالی که 70 درصد جمعیت دانش آموزی استان در شهرها متمرکز شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، ابراهیم رفیعی افزود: هم اکنون در شهرک های حاشیه نشین گلشهر کاظمیه، پونک و الهیه زنجان در ارتباط با فضای آموزشی مشکلاتی وجود دارد که توجه مسؤولان به این موضوع مهم ضروری است.

وی اضافه کرد: باید نگاه تخصصی به مسائل آموزش و پرورش وجود داشته باشد چرا که در بعضی نقاط استان کمبود فضا و در بعضی از نقاط دارای فضای مازاد هستیم که در این زمینه باید از ظرفیت های بودجه ای در حل مسائل استفاده کنیم.

این مسئول ادامه داد: بر این اساس از اعضای شورای آموزش و پرورش استان درخواست می شود برای تکمیل آموزشگاه های دارای پیشرفت فیزیکی بالای 80 درصد به ویژه در برخی از مناطقی که به آنها نیاز مبرم احساس می شود، مساعدت ویژه ای در تامین اعتبارات انجام شود.

وی با اشاره به وضعیت ثبت نام دانش آموزان زنجانی در مدارس نیز اظهار داشت: تاکنون آموزش و پرورش استان در این بخش رتبه 2 کشوری را در اختیار دار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

70 درصد مدارس استان زنجان در روستاها قرار دارند

70 درصد مدارس استان زنجان در روستاها قرار دارند