مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مرداد 1399 ساعت 06:002020-08-04سياسي

ساخت سایت موزه میدان امام(ره) همدان را تعهد نکرده بودیم


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان اعلام کرد: اداره کل میراث فرهنگی استان برای ساخت سایت موزه میدان امام خمینی(ره) شهر همدان چیزی را تعهد نکرده که شانه خالی کند.

- ایسنا/همدان مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان اعلام کرد: اداره کل میراث فرهنگی استان برای ساخت سایت موزه میدان امام خمینی(ره) شهر همدان چیزی را تعهد نکرده که شانه خالی کند.

علی مالمیر در گفت وگو با ایسنا، بیان کرد: کاوش، تهیه طرح معماری و تصویب آن و مرمت اشیاء موزه ای برای مستقر شدن در موزه وظایف میراث فرهنگی بود که انجام شده است اما ساخت سایت موزه را قرار نبود ما انجام دهیم.

وی با اشاره به اینکه زمان کاوش اعضای شورای شهر و شهرداری پیشنهاد ساخت سایت موزه را مطرح کردند، گفت: با توجه به اینکه آن زمان کاوش تمام نشده بود، میراث فرهنگی برنامه ای برای ساخت سایت موزه نداشت اما وقتی برخی از کارشناسان و رسانه ها موضوع سایت موزه را پیش کشیدند شورا و شهرداری برای ساخت آن اعلام آمادگی کردند.

مالمیر ادامه داد: قرار بود میراث فرهنگی براساس وظایف ذاتی خود در آن منطقه کاوش انجام دهد که صورت گرفت، طرح سایت موزه هم به علت ثبتی بودن میدان امام(ره) باید تأییدیه میراث فرهنگی را می گرفت که مقرر شد طرح را ما انجام دهیم که توسط مشاور انجام شد، اشی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت سایت موزه میدان امام(ره) همدان را تعهد نکرده بودیم

ساخت سایت موزه میدان امام(ره) همدان را تعهد نکرده بودیم