مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مرداد 1399 ساعت 05:502020-08-04سياسي

برگزاری مجازی انتخابات مجلس دانش آموزی 14 و 15 مرداد


انتخابات دهمین دوره مجلس دانش آموزی و شورای دانش آموزی استانی در استان هایی که به دلیل شیوع کرونا برگزار نشده است طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه 14 و 15 مردادماه جاری به صورت مجازی برگزار می شود.

- انتخابات دهمین دوره مجلس دانش آموزی و شورای دانش آموزی استانی در استان هایی که به دلیل شیوع کرونا برگزار نشده است طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه 14 و 15 مردادماه جاری به صورت مجازی برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، انتخابات دهمین دوره مجلس دانش آموزی در20استان کشور که قرار بود اسفندماه 1398برگزار شود به دلیل شیوع بیماری کرونا متوقف شد که به همت دست اندرکاران این حوزه زیرساخت های لازم فراهم و ابتدا به طور آزمایشی در تیرماه گذشته در شهر تهران برگزار شد و با توجه به موفقیت آمیز بودن اجرای این فعالیت با برنامه ریزی های انجام شده در 19استان باقی مانده نیز انجام خواهد شد.

در این انتخابات درمجموع150دانش آموز منتخب از شوراهای دانش آموزی مدارس کشور طی فرآیند تعریف شده ای توسط دانش آموزان انتخاب و برای مدت دو سال به عضویت مجلس دانش آموزی در می آیند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش وپرورش، شایان ذکر است، تمامی فرآیند برگزاری این انتخابات، اعم از ثبت نام، تبلیغات انتخاباتی، جلسات توجیهی دانش آموزان و عوامل اجرایی و ناظرین انتخاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مجازی انتخابات مجلس دانش آموزی 14 و 15 مرداد

برگزاری مجازی انتخابات مجلس دانش آموزی 14 و 15 مرداد