مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مرداد 1399 ساعت 05:502020-08-04پزشكي

پرداخت سرانه 500 هزارتومانی به هر معلول و سالمند تا پایان مرداد


رییس پیشگیری از بیماری واگیر بهزیستی گفت: به هر سالمند و معلول در مراکز توانبخشی سرانه 500 هزار تومانی تا پایان مرداد پرداخت می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجی پلاس ، محمد نفریه، با اشاره به آخرین وضعیت شیوع ویروس کرونا در مراکز نگهداری معلولان، سالمندان، شیرخوارگاه ها و همچنین مراکز اقامتی میان مدت (محل نگهداری معتادان) اظهار کرد: پیش از شیوع ویروس در کشور از سال گذشته، بخشنامه هایی در پنجم و دوازدهم اسفندماه سال 98 به مراکز تحت نظارت بهزیستی ابلاغ شد و تمهیدات لازم برای مقابله و کنترل این بیماری در مراکز اشاره شده مورد توجه قرار گرفت.

وی تصریح کرد: بالغ بر 60 دستورالعمل به مراکز مختلف تحت نظارت بهزیستی در راستای مقابله و پیشگیری از ویروس کرونا ابلاغ شده که خوشبختانه توانسته ایم در مرحله اول از شیوع ویروس کرونا عامل قابل توجهی از کاهش ابتلا و همچنین مرگ و میر از این ویروس در مراکز داشته باشیم.

معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور گفت: برای رسیدن به این موفقیت تلاشهای بسیاری از سوی مدیران و همچنین پرسنل در مراکزهای نگهداری معلولان، سالمندان، شیرخوارگاه ها و مراکز اقامتی میان مدت صورت گرفت و هم اکنون نیز در فاز و مرحله دوم از جهش این ویروس اقدامات خوبی برای کنترل و پیشگیری از این ویروس در مراکز تحت نظارت بهزیستی انجام گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت سرانه 500 هزارتومانی به هر معلول و سالمند تا پایان مرداد

پرداخت سرانه 500 هزارتومانی به هر معلول و سالمند تا پایان مرداد