مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مرداد 1399 ساعت 05:402020-08-04سياسي

کرونا 2 جشنواره اصلی دانشجویی رویش و حرکت را مجازی کرد


معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری آخرین وضعیت 2 جشنواره اصلی دانشجویی حرکت و رویش در شرایط متاثر از شیوع ویروس کرونا را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، غلامرضا غفاری معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در یک نشست خبری با موضوع تشریح برنامه های مرتبط با برگزاری دوازدهمین جشنواره بین المللی حرکت و هشتمین جشنواره ملی رویش به صورت مجازی و از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد.

*1500 اثر به جشنواره برکت ارسال شد غفاری با اشاره به آخرین وضعیت دوازدهمین جشنواره بین المللی حرکت، گفت: 1500 آثار به جشنواره برکت ارسال شده است.

به گفته معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، 30 هزار دانشجو از کشورهای مختلف برای شرکت در جشنواره ثبت نام کردند و 165 اثر از 127 کشور انتخاب شده است.

وی مشارکت دانشجویان رشته های فنی مهندسی در این جشنواره را 33 درصد، دانشجویان رشته های علوم پایه 15 درصد، دانشجویان رشته هایکشاورزی 17 درصد و هنر و معماری 8 درصد را اعلام کرد.

*16 هزار و 400 فعالیت در جشنواره رویش ثبت شد غفاری همچنین آخرین وضعیت هشتمین جشنواره ملی رویش، گفت: قرار بود اختتامیه هشتیمن جشنواره رویش کانون های دانشجویی 27 خرداد باشد که به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور این امکان ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا 2 جشنواره اصلی دانشجویی رویش و حرکت را مجازی کرد

کرونا 2 جشنواره اصلی دانشجویی رویش و حرکت را مجازی کرد