مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مرداد 1399 ساعت 05:102020-08-04سياسي

وعده های برجامی شما کپرنشینی بود یا زندگی لاکچری؟!


عضو فراکسیون حامیان دولت در مجلس دهم می گوید باید به دولت مانند بچه ای نمره داد که در سیستان و بلوچستان درس می خواند و نه در یک مدرسه لاکچری! - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، جعفرزاده ایمن آبادی گفت: دولت روحانی از ابتدا سعی کرد آن اجماع ایران هراسی و ضد ایرانی را بشکند و انصافاً مجلس نهم و دهم، همه تلاش خود را برای کمک به دولت به کار برد و روندی که پیش گرفت، رضایتمندی مردمی هم در پیش داشت.

او با اشاره به روی کار آمدن ترامپ گفت: روی کار آمدن یک رییس جمهور پریشان احوال در آمریکا خیلی از برنامه ها را به هم ریخت.

ایمن آبادی می افزاید: باید ارزیابی هر فرد، هر گروه، هر مجموعه و هر دولتی را متناسب با امکاناتی که در اختیار دارد، مورد نظر قرار دهیم، رییس جمهوری داشتیم که نفت را بشکه ای 125 دلار می فروخت و در استادیوم های شهرها می چرخید و پول بین مردم پخش می کرد و مردم برایش هورا می کشیدند، ولی الان شما رییس جمهوری دارید که آرزوی 100 ساله مردم ایران را برآورده می کند.

دولت روحانی بدون درآمد نفت، کشور را اداره می کند چیزی که حضرت امام آرزو داشت و هم در سیاست های ابلاغی رهبری شاهد بودیم.

نفت نداریم و روحانی کشور را با تقریباً، 30 درصد یا 40 درصد درآمد پیش بینی شده اداره می کند و از طرفی همه بلایای طبیعی از جمله سیل، زلزله و کرونا تم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده های برجامی شما کپرنشینی بود یا زندگی لاکچری؟!

وعده های برجامی شما کپرنشینی بود یا زندگی لاکچری؟!