مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مرداد 1399 ساعت 05:052020-08-04سياسي

سازمان تبلیغات اسلامی بدنبال تعامل با نهادهای انقلابی و فرهنگی است


معاون توسعه، مدیریت و پشتیبانی سازمان تبلیغات اسلامی گفت: سازمان تبلیغات اسلامی برای تحقق اهداف فرهنگی و دینی بدنبال هم افزایی و ایجاد تعاملات بیشتر با نهادهای فرهنگی و انقلابی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، محمد روح الامینی صبح امروز در جریان دیدار با مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) کردستان اظهار کرد: به دنبال هم افزایی با نهادهای انقلابی و فرهنگی هستیم و سعی داریم تعاملات بیشتری بین سازمان با نهادهایی همچون ستاد اجرایی، بنیاد علوی، کمیته امداد و غیره داشته باشیم.

وی افزود: دغدغه ما داشتن هم افزایی بیشتر است و بدنبال تقویت فعالیت های همسو هستیم.

وی بیان کرد: 400 خانه عالم در کشور فعال است که در کردستان می توان این خانه ها را به سمت خانه های قرآنی ببریم تا استعدادهای قرآنی استان از این فضاهای فرهنگی بهره ببرند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان نیز در این دیدار گفت: کمک رسانی به مردم و همدردی با آنها از فعالیت های ستاد اجرایی است و بر همین اساس باید تشکیلات ستاد اجرایی و اهداف آن بیشتر به جامعه معرفی شود.

حجت الاسلام احمد حاتمیان افزود: سازمان با فراگیر بودن فعالیت ها در راستای کمک به شناساندن فعالیت ها و اهداف ستاد اجرایی کمک کند و تعاملات بیشتری با این ستاد داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان تبلیغات اسلامی بدنبال تعامل با نهادهای انقلابی و فرهنگی است

سازمان تبلیغات اسلامی بدنبال تعامل با نهادهای انقلابی و فرهنگی است