مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مرداد 1399 ساعت 04:402020-08-04حوادث

آتش سوزی گسترده در شهرک صنعتی جاجرود


به گفته سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، در یک شهرک صنعتی در محدوده جاجرود آتش سوزی گسترده ای اتفاق افتاده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجی پلاس ، سید جلال ملکی در این باره اظهار کرد: ساعت 6:52دقیقه روز جاری در پی تماس از طرف همکاران در آتش نشانی جاجرود و پردیس یک مورد آتش سوزی در یک شهرک صنعتی در جاجرود، محله کمر، خیابان صنعت غربی به سامانه 125 سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد که بلافاصله سه ایستگاه آتش نشانی به همراه دو دستگاه تانکر آب و خودروهای پشتیبانی به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه این محل خارج از حوزه استحفاظی آتش نشانی تهران بود، ادامه داد: در شرایطی که همکاران آتش نشانی پردیس، رودهن، بومهن و شهرک های اطراف حضور داشتند محل آتش سوزی یک شهرک صنعتی با کاربری های مختلف بود که حدود سه سوله با متراژهای مختلف دچار حریق شده و کاملا شعله ور بود.

سوله ها مسقف بود و آتش از سقف ها به بیرون میزد، بر اساس آن چیزی که مشخص بود بیش از 2500 متر مجموع این ساختمان های شعله ور بود البته یک ساختمان دو طبقه اداری در مجاورت این محل نیز دچار حریق شده بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: کاربری این سوله ها هم محل نگهداری چرم و چسب و بخش زیادی نیز محل تولید چوب و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتش سوزی گسترده در شهرک صنعتی جاجرود

آتش سوزی گسترده در شهرک صنعتی جاجرود