مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مرداد 1399 ساعت 04:202020-08-04سياسي

با ترک فعل ها در زمینه حاشیه نشینی برخورد خواهیم کرد


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان گفت: با برخی از ترک فعل ها در زمینه حاشیه نشینی برخود خواهیم کرد.

- ایسنا/کرمان معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان گفت: با برخی از ترک فعل ها در زمینه حاشیه نشینی برخود خواهیم کرد.

سیدمهدی قویدل صبح امروز 14 مردادماه در جمع خبرنگاران با اشاره به روند مقابله با حاشیه نشینی در استان کرمان گفت: موضوع حاشیه نشینی در همه جوامع وجود دارد و در برخی از سال ها روند مهاجرت از روستاها به شهرها به دلیل مسائل خشکسالی یا مشکلات اقتصادی بیشتر می شود.

وی با تبیین آسیب های اجتماعی که حاشیه نشینی در بر دارد، عنوان کرد: آسیب های فرهنگی مثل بی سوادی، آسیب های فیزیکی مثل ساخت و سازهای غیرضابطه مند و مشکلات بهداشتی، آسیب های سیاسی و امنیتی، آسیب های اقتصادی و بزهکاری و .

از جمله آسیب های حاشیه نشینی هستند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان بیان کرد: در سال های اخیر مسئولین استان کرمان طرح های خوبی در این راستا برنامه ریزی کرده که طرح نجات و ایجاد کمربند سبز از جمله اقدامات برای ساماندهی حاشیه نشینی بوده اما به نظر می رسد این روند، روند خوبی نبوده و حتی مدتی نیز اجرای این طرح ها تعطیل بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با ترک فعل ها در زمینه حاشیه نشینی برخورد خواهیم کرد

با ترک فعل ها در زمینه حاشیه نشینی برخورد خواهیم کرد