مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مرداد 1399 ساعت 04:052020-08-04حوادث

آتش سوزی گسترده در شهرک صنعتی جاجرود


سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از وقوع آتش سوزی گسترده در شهرک صنعتی در جاجرود محله «کمرد» خبر داد و گفت: این حادثه تاکنون مصدوم نداشته است.

- پردیس- سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از وقوع آتش سوزی گسترده در شهرک صنعتی در جاجرود محله کمرد خبر داد و گفت: این حادثه تاکنون مصدوم نداشته است.

سید جلال ملکی در گفتگو با خبرنگار مهر ، از حادثه آتش سوزی گسترده در شهرک صنعتی جاجرود خبر داد و اظهار داشت: ساعت 6 و 52 دقیقه صبح امروز در پی تماس از طرف همکارانم در آتش نشانی جاجرود و پردیس یک مورد آتش سوزی گسترده در شهرک صنعتی جاجرود محله کمرد ، خیابان صنعت غربی به سامانه 125 سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد که خارج از حوزه استحفاظی آتش نشانی و شهرداری تهران بود ویک ایستگاه آتش نشانی به همراه 2 دستگاه تانکر و خودرو حامل تجهیزات تنفسی به محل اعزام شدند.

وی افزود: محل آتش سوزی در شرایطی که همکاران آتش نشانی پردیس، رودهن، بومهن و شهرک های اطراف حضور داشتند سوله های صنعتی با کاربری های مختلف و با متراژهای مختلف بود که کاملاً شعله ور بودند به گونه ای که آتش از زیر سقف ها به بیرون میزد و چیزی که مشخص بود بیش از 2500 متر از مجموعه سوله ها شعله ور شده بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتش سوزی گسترده در شهرک صنعتی جاجرود

آتش سوزی گسترده در شهرک صنعتی جاجرود