مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مرداد 1399 ساعت 03:252020-08-04سياسي

نحوه برگزاری عزاداری های محرم منوط به تصمیم ستاد استانی کروناست


ممسئول دبیرخانه یزد، حسینیه ایران، گفت: نحوه برگزاری عزاداری های محرم در استان یزد منوط به تصمیم ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا است.

- ایسنا/یزد ممسئول دبیرخانه یزد، حسینیه ایران، گفت: نحوه برگزاری عزاداری های محرم در استان یزد منوط به تصمیم ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا است.

سیدحسن حسینی اظهار کرد: با توجه به متفاوت بودن عزاداری های یزد با دیگر شهرهای کشور و با درخواست ستاد کرونای استان و برگزاری جلسات مختلف با مسئولان از جمله سازمان تبلیغات اسلامی، پیشنهاداتی برای برگزاری این مراسم ارائه شده است.

وی با بیان این که برگزاری مراسم در شرایط قرمز بودن وضعیت استان و در وضعیت هشدار بودن آن متفاوت است، افزود: در هر دو وضعیت برنامه هایی برای برگزاری مجالس روضه، سینه زنی، پخت نذورات، نخل برداری ارائه شده است.

حسینی عنوان کرد: از جمله این موارد می توان به فاصله گذاری مناسب، محدود کردن ساعات و حضور افراد، استفاده از فضای باز و ظرفیت فضای مجازی و صدا و سیما، توزیع نشدن غذای نذری در مجالس و مواردی از این قبیل اشاره کرد.

مسئول دبیرخانه بین المللی یزد حسینیه ایران، ادامه داد: در صورت وضعیت قرمز استان نیز پیشنهاد شده تا عزاداری ها فقط با استفاده از فضای مجازی و صداوسیما برگزار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نحوه برگزاری عزاداری های محرم منوط به تصمیم ستاد استانی کروناست

نحوه برگزاری عزاداری های محرم منوط به تصمیم ستاد استانی کروناست