مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مرداد 1399 ساعت 03:002020-08-03اقتصادي

اعتبار 200 میلیارد تومانی برای بازسازی تأسیسات زیربنایی مناطق زلزله زده کرمانشاه


استاندار کرمانشاه، از تخصیص 2 هزار میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل بازسازی تأسیسات زیربنایی آسیب دیده از زلزله استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، هوشنگ بازوند امروز در جمع اصحاب رسانه از تخصیص 2 هزار میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل بازسازی تأسیسات زیربنایی آسیب دیده از زلزله خبر داد و اظهار داشت: این اعتبار در جلسه روز گذشته با نوبخت معاون رییس جمهور و رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور برای بازسازی زیرساخت های آسیب دیده از زلزله سه سال پیش در سرپل ذهاب اختصاص یافت.

وی خسارت زلزله 96 به زیرساخت ها را حدود 240 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: این خسارت جدا از خسارت وارده به منازل بوده که تاکنون حدود 700 میلیارد تومان از آن را گرفتیم و هزینه کرده ایم.

استاندار کرمانشاه سهم پیشنهادی امسال برای این مبلغ را 300 میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: حدود 75 میلیارد تومان این مبلغ ابلاغ شده که روز گذشته هم موافق شدیم توافق 200 میلیارد تومان آن را از رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی بگیریم.

وی تصریح کرد: مصوبه این مبلغ احتمالا تا روز چهارشنبه برای صرف کارهای زیربنایی مانند بحث راه ها، شبکه های آبرسانی و ساختمان های اداری خسارت دیده از زلزله، تصویب و به استان ابلاغ خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبار 200 میلیارد تومانی برای بازسازی تأسیسات زیربنایی مناطق زلزله زده کرمانشاه

اعتبار 200 میلیارد تومانی برای بازسازی تأسیسات زیربنایی مناطق زلزله زده کرمانشاه