مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مرداد 1399 ساعت 02:552020-08-03اجتماعي

باغ های شخصی کانون های تازه کرونازایی/ تعطیلی تالارها حریف توقف عروسی ها نشد


این روزها و با وجود قرمز بودن شرایط کرونایی در لرستان، اما شاهد برگزاری مراسمات عقد و عروسی در باغ و ویلاهایی هستیم که اگرچه شخصی هستند، اما به دلیل ممنوعیت برگزاری مراسم در تالارها، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، با شیوع ویروس برگزاری هرگونه تجمع در اماکن عمومی ممنوع است، گفت: در صورت مشاهده هر گونه تخلف، با افراد خاطی به شدت برخورد می شود.

پلمپ 8 تالار عروسی در خرم آباد وی از پلمپ 8 تالار عروسی در این شهرستان طی روزهای اخیر خبر و ادامه داد: به همگی اماکن عمومی اعلام شده که برگزاری مراسمات عروسی ممنوع بوده و در صورت مشاهده تخلف، واحد مربوطه پلمپ می شود.

فرماندار خرم آباد با بیان اینکه مصوبه ای برای برخورد با ویلاهای شخصی وجود ندارد، گفت: متاسفانه برخی ها از اعمال محدودیت ها برای تالارها سوء استفاده کرده و اقدام به اجاره و برپایی مراسم های عقد و عروسی می کنند.

دادستانی برای برخورد با ویلاهای شخصی ورود کند طولابی ادامه داد: برای برخورد با این افراد بایستی ابتدا مرکز بهداشت به عنوان متولی سلامت جامعه بازرسی های لازم را انجام دهد و پس از بررسی و ارائه به دستگاه قضایی، دادستانی دستورهای لازم را برای برخورد صادر کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باغ های شخصی کانون های تازه کرونازایی/ تعطیلی تالارها حریف توقف عروسی ها نشد

باغ های شخصی کانون های تازه کرونازایی/ تعطیلی تالارها حریف توقف عروسی ها نشد