مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مرداد 1399 ساعت 01:202020-08-03ورزشي

نبود زمین تخصصی و استاندارد مشکل بازیکنان فوتبال هفت نفره


رییس انجمن فوتبال هفت نفره یکی از مشکلات این تیم را نداشتن زمین تخصصی و استاندارد عنوان کرد و گفت: امیدوارم در آینده شرایطی فراهم شود که بازیکنان فوتبال هفت نفره نیز صاحب زمین تخصصی و استاندارد شوند.

- رییس انجمن فوتبال هفت نفره یکی از مشکلات این تیم را نداشتن زمین تخصصی و استاندارد عنوان کرد و گفت: امیدوارم در آینده شرایطی فراهم شود که بازیکنان فوتبال هفت نفره نیز صاحب زمین تخصصی و استاندارد شوند.

بیژن ذوالفقارنسب در گفت و گو با ایسنا، درباره وضعیت بازیکنان تیم فوتبال هفت نفره اظهار کرد: در حال حاضر تمام برنامه های ما تحت الشعاع بیماری کرونا قرار گرفته است و ما منتظر هستیم تا ببینیم ستاد ملی مقابله با کرونای وزارت ورزش چه زمانی مجوز برگزاری مسابقات قهرمانی کشوری و برپایی اردوها را خواهد داد تا زودتر برنامه های خود را اجرا کنیم.

وی گفت: این تیم یکسال است که در مسابقات قهرمانی کشور شرکت نکرده و شناخت من به این تیم مربوط به یک سال و نیم گذشته است.

اینکه در حال حاضر بازیکنان در چه شرایطی قرار دارند ابتدا باید اردو تشکیل شود تا سپس در خصوص وضعیت تیم از نظر بدنی و تکنیکی متوجه شویم در چه شرایطی قرار دارند.

ذوالفقارنسب تصریح کرد: هدف من بر این است تا بتوانم با برگزاری مسابقات قهرمانی کشور بازیکنان مستعد و جوان را در استان ها ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبود زمین تخصصی و استاندارد مشکل بازیکنان فوتبال هفت نفره

نبود زمین تخصصی و استاندارد مشکل بازیکنان فوتبال هفت نفره