مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 17:202020-08-03اقتصادي

ضرورت مطالعه عسل لرستان از تولید تا بازار فروش


رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: به دلیل اهمیت عسل لرستان مطالعه در خصوص افزایش تولید عسل، برندسازی، کیفیت، بسته بندی همچنین افزایش فرآورده های عسل ضروری است.

- ایسنا/لرستان رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: به دلیل اهمیت عسل لرستان مطالعه در خصوص افزایش تولید عسل، برندسازی، کیفیت، بسته بندی همچنین افزایش فرآورده های عسل ضروری است.

اسفندیار حسنی مقدم در دیدار با مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی لرستان که 12 مردادماه صورت گرفت با اشاره به اهمیت راه اندازی خوشه عسل، اظهار کرد: لرستان به دلیل زیرساخت های لازم از ظرفیت مناسبی برای پرورش زنبورعسل برخوردار است.

وی با بیان اینکه توجه به خوشه عسل می تواند علاوه بر اشتغال زایی، درآمدزایی قابل توجهی هم به دنبال داشته باشد، عنوان کرد: مشکل ما نه در استان بلکه در بخش های دیگر از کشور جزیره ای عمل کردن دستگاه ها است و می توان گفت همین موضوع توسعه نیافتگی استان را به دنبال داشته است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان با اشاره به میزان تولید عسل در استان افزود: در سال جاری 2724 تن عسل از حدود 300 هزار کندوی عسل در استان تولید شده است، همچنین 3100 بهره بردار در این عرصه فعالیت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت مطالعه عسل لرستان از تولید تا بازار فروش

ضرورت مطالعه عسل لرستان از تولید تا بازار فروش