مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 17:202020-08-03سياسي

اختصاص 10 میلیارد به لرستان در حوزه پروژه های روستایی جهش تولید


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان از اختصاص 10 میلیارد به استان در حوزه پروژه های روستایی جهش تولید خبر داد.

- ایسنا/لرستان رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان از اختصاص 10 میلیارد به استان در حوزه پروژه های روستایی جهش تولید خبر داد.

دکتر حسن پور در جلسه قرارگاه جهش تولید و محرومیت زدایی بسیج سازندگی که امروز 13 مردادماه در سالن جلسات استانداری به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: در راستای تحقق اهداف قرارگاه جهش تولید و محرومیت زدایی بسیج سازندگی با دستور استاندار لرستان جلسات مستمری برگزار شده است.

وی با اشاره به همکاری و تعامل با بسیج سازندگی، تصریح کرد: بر اساس جمع بندی جلسات کارشناسی ما می توانیم در حوزه های مختلف با بسیج سازندگی همکاری لازم را داشته باشیم.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان با بیان این که در حوزه پروژه های محرومیت زدایی روستایی جهش تولید به استان لرستان 10 میلیارد تومان اختصاص داده شده است، ادامه داد: این رقم در دیگر استان های کشور در حدود 2 میلیارد تومان بوده است.

حسن پور با اشاره به این که خوشبختانه در لرستان مطالعات توسعه اقتصادی و اشتغال زایی 599 روستا انجام شده است، اضافه کرد: این ها مطالعات مدونی است که بر اساس ماده 27 قانون برنامه ششم توسعه صورت می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 10 میلیارد به لرستان در حوزه پروژه های روستایی جهش تولید

اختصاص 10 میلیارد به لرستان در حوزه پروژه های روستایی جهش تولید