مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 16:502020-08-03پزشكي

پرداخت فوق العاده ویژه کادر درمان از مهر ماه


محمد باقر نوبخت ضمن اعلام استخدام 10 هزار نفر از پرسنل شرکتی و قراردادی کادر درمان در وزارت بهداشت، گفت: ماهانه فوق العاده ویژه کرونا را از اول مهر ماه پرداخت می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از سازمان برنامه و بودجه، رییس این سازمان در گفت وگوی اینستاگرامی مستقیم با کادر درمان ضمن اعلام استخدام 10 هزار نفر از پرسنل شرکتی و قراردادی کادر درمان در وزارت بهداشت، گفت: کارانه معوق درمان نیز تا ماه آینده پرداخت خواهد شد.

همچنین سازمان برنامه و بودجه کشور، متعهد شد که از مهرماه ماهانه فوق العاده ویژه کرونا را نیز به وزارت بهداشت بپردازد.

وی با اشاره به اینکه بیش از 4000 کامنت مخاطبان صفحه اینستاگرام در سه سرفصل دسته بندی شده است؛ گفت: نخستین موضوع درخواست کادر درمان شرکتی برای جذب بوده؛ دسته دوم خواستار پرداخت کارانه معوق کادر درمان شده بودند و دسته سوم متقاضیان دریافت فوق العاده ویژه بودند.

معاون رییس جمهور با بیان اینکه بخشی از این مطالبات متوجه سازمان برنامه و بودجه است است و بخشی از آنها مثل دریافت فوق العاده ویژه، متوجه وزارت بهداشت است که از سازمان اداری و اسستخدامی درخواست کند و سازمان برنامه و بودجه برای آن منابع لازم تأمین کند؛ افزود: هفته گذشته گفت و گویی با دکتر نمکی داشتم که طی آن برای اجرای دستورات صادر شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت فوق العاده ویژه کادر درمان از مهر ماه

پرداخت فوق العاده ویژه کادر درمان از مهر ماه