مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 16:352020-08-03سياسي

لزوم تقویت نظارت ها بر محتوای برخی فیلم های نمایش خانگی


نماینده مردم رشت در مجلس با انتقاد از محتوای برخی فیلم های شبکه نمایش خانگی گفت: محتوای برخی از این فیلم ها اصلا مناسب خانواده های ایرانی نیست و حتی برخی از اینها بجای ترویج فرهنگ ایرانی یا عفاف و حجاب، - ایسنا/گیلان نماینده مردم رشت در مجلس با انتقاد از محتوای برخی فیلم های شبکه نمایش خانگی گفت: محتوای برخی از این فیلم ها اصلا مناسب خانواده های ایرانی نیست و حتی برخی از اینها بجای ترویج فرهنگ ایرانی یا عفاف و حجاب، فحشا را ترویح می دهند که می طلبد نظارت ها در این حوزه تقویت شود.

محمدرضا احمدی در دیداری که اعضای مجمع نمایندگان گیلان امروز با حضور استاندار و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی داشتند، با اشاره به دغدغه های فرهنگی مردم رشت اظهار کرد: سالن مرکزی امین ضرب بیش از 10 سال است که شروع شده اما هنوز به اتمام نرسیده است.

نماینده مردم رشت در مجلس افزود: بیمه هنرمند طرج خوبی بود که انجام شد اما کافی نبود و نیاز است که افراد بیشتری بتوانند تحت پوشش قرار گیرند، عدم پرداخت حق بیمه آنان در سه ماه نخست سال جاری، دغدغه هایی برای هنرمندان ایجاد کرده است.

احمدی با اشاره به اینکه فرهنگ و معیشت دو دغدغه مهم رهبر معظم انقلاب است، گفت: باید شرایط را برای موسسات فرهنگی و هنری چندمنظوره فراهم کنیم، با توجه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تقویت نظارت ها بر محتوای برخی فیلم های نمایش خانگی

لزوم تقویت نظارت ها بر محتوای برخی فیلم های نمایش خانگی