مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 16:302020-08-03سياسي

فرماندار کبودراهنگ: ماسک و مواد ضدعفونی کننده در اختیار مردم قرار گیرد


فرماندار شهرستان کبودرهنگ از اعضای ستاد پیشگیری و کنترل کروناویروس شهرستان خواست ماسک و موادضد عفونی کننده در اختیار مردم قرار گیرد.

- حجت الله مهدوی عصر دوشنبه 13 مردادماه در ستاد پیشگیری و کنترل کروناویروس شهرستان کبودراهنگ، گفت: با وجود دستوراتی که از هفته های گذشته مبنی بر عدم ارائه خدمات به افراد فاقد ماسک داده شده است، همچنان مشاهده می شود این امر از سوی ادارات جدی گرفته نشده و برخی بانک های کبودراهنگ نیز در این باره ضعیف عمل کرده اند.

وی در ادامه از نیروی انتظامی و مدیر مرکز بهداشت شهرستان درخواست کرد که از تجمع مردم در مراسم عزا، عروسی و دفاتر عقد و ازدواج جلوگیری به عمل آورند.

فرماندار شهرستان کبودراهنگ اظهار کرد: زمانی عملکرد اعضای ستاد پیشگیری از کروناویروس نتیجه مطلوب خواهد داد که با هماهنگی کامل وظایفشان را انجام دهند و از تک روی بپرهیزند.

مهدوی لزوم به راه انداختن کارناوال های بهداشتی برای اطلاع رسانی و تأکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی پیشگیری از کرونا در خیابان های شهرستان را ضروری دانست و از ادارات جهادکشاورزی، سپاه پاسداران و مرکز بهداشت خواست چندین خودرو را برای این امر در نظر بگیرند.

تهیه و توزیع ماسک و مواد شوینده وضدعفونی کننده به نرخ مصوب دولتی در بخش های مرکزی، شیرین سو و گل تپه از مواردی بو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار کبودراهنگ: ماسک و مواد ضدعفونی کننده در اختیار مردم قرار گیرد

فرماندار کبودراهنگ: ماسک و مواد ضدعفونی کننده در اختیار مردم قرار گیرد