مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 16:252020-08-03بين الملل

روزنامه اسپانیایی از رشوه دادن شاه بحرین به پادشاه سابق اسپانیا پرده برداشت


یک روزنامه اسپانیایی فاش کرد که شاه بحرین به پادشاه سابق اسپانیا مبالغی را به عنوان رشوه داده تا وجهه اش را در غرب بهبود ببخشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، روزنامه اسپانیایی الموندو فاش کرد که خوان کارلوس پادشاه سابق اسپانیا از حمد بن عیسی بن سلمان آل خلیفه شاه بحرین رشوه دریافت کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری شبکه الجزیره ، گزارش روزنامه الموندو نشان می دهد که دوستی میان بحرین و اسپانیا که از دهه ها قبل وجود داشته، اکنون به یک بخش از تحقیقات قضایی در سوییس تبدیل شده است؛ تحقیقاتی که هدف از آن واکاوی شبهه های مربوط به فساد خوان کارلوس و روابط او با عربستان سعودی است.

طبق این گزارش، شاه بحرین مبلغی حدود 1.

7 میلیون یورو (معادل 1.

9 میلیون دلار) به حساب بانکی سوییسی خوان کارلوس به عنوان هدیه حواله کرده است تا وجهه بحرین را که به ناقض حقوق بشر شناخته می شود، بهبود بخشد.

این روزنامه در بخشی از گزارش خود همچنین اشاره کرده که خوان کارلوس (پدر پادشاه کنونی اسپانیا) از سال 2011 تاکنون تقریبا شش بار به بحرین سفر کرده است؛ آن هم در اوج انقلاب های موسوم به بهار عربی که بحرین را نیز دربر گرفت.

هدایای عربستان سعودی و بحرین پیشتر روزنامه بریتانیایی تلگراف نیز در این خصوص گزارش داده بود که خوان کارلوس سال 2008 نهادی مبهم به نام Lucum


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزنامه اسپانیایی از رشوه دادن شاه بحرین به پادشاه سابق اسپانیا پرده برداشت

روزنامه اسپانیایی از رشوه دادن شاه بحرین به پادشاه سابق اسپانیا پرده برداشت