مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 16:202020-08-03اجتماعي

تخصیص پلاک ملی منطقه آزاد به خودروهای منطقه آزاد جزیره قشم


دادستان عمومی و انقلاب مرکز هرمزگان از آغاز به کار انجام مراحل شماره گذاری و تعویض پلاک خودروهای منطقه آزاد قشم به پلاک ملی منطقه آزاد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجتبی قهرمانی عصر دوشنبه در حاشیه نشست مشترک با رییس و کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی استان گفت: به منظور قانونمند کردن همه دستگاه ها به موازات دستگاه های متناظر در کشور، اجرای طرح شماره گذاری و تعویض پلاک خودروهای منطقه آزاد قشم به پلاک ملی منطقه آزاد در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ضمانت عدم اجرای این طرح و عدم اقدام احتمالی از سوی بعضی از مالکین پلاک های فعلی در قانون پیش بینی شده، افزود: بارزترین نتیجه آن ممانعت از ادامه حرکت این خودروها و توقیف توسط پلیس راهور و پلیس راه خواهد بود.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان هرمزگان نیز در خصوص نحوه آغاز مراحل شماره گذاری و تعویض پلاک خودروهای منطقه آزاد قشم گفت: برابر توافقات انجام شده و تفاهم نامه منعقده بین پلیس راهور استان و سازمان منطقه آزاد قشم، کلیه دارندگان پلاک منطقه آزاد قشم موظف هستند در مدت زمان چهارماهه تعیین شده در این تفاهم نامه، نسبت به تعویض پلاک خودروهای خود اقدام کنند.

وی هدف اصلی از اجرای این طرح را تأمین حقوق عامه و جلب رضایت عمومی عنوان نمود و خاطر نشان کرد: به همین منظور ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص پلاک ملی منطقه آزاد به خودروهای منطقه آزاد جزیره قشم

تخصیص پلاک ملی منطقه آزاد به خودروهای منطقه آزاد جزیره قشم