مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 15:202020-08-03سياسي

به دل خطر زدن با خاکسپاری جان باختگان کرونایی


عده ای در قالب گروه های جهادی، به شکل داوطلبانه، افتخاری و رایگان، در کاری دردناک و صد البته خطرناک، مشغول تغسیل، کفن و دفن اموات کرونایی هستند که در سطح جامعه هر کسی جرأت ورود به این عرصه را نمی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس شهرستانهای خبرگزاری فارس از لارستان، نزدیک به 7 ماه است که مهمانی ناخوانده و سمج به نام یی هستند که در سطح جامعه هر کسی جرأت ورود به این عرصه را نمی کند.

در شهرستان لارستان و هم زمان با اوج گیری موج دوم شیوع کووید 19 و افزایش روزافزون فوتی ها، جمعی از طلاب، بسیجیان و اقشار مختلف جامعه، در قالب گروه جهادی شهید طالبی لارستان، اقدام به تغسیل و تکفین اموات می کنند که شاید بسیاری از افراد جامعه از این موضوع آگاهی نداشته باشند.

به همین دلیل و به منظور آشنایی هر چه بیشتر با فعالیت های این گروه جهادی، گفت و گویی با یک زوج جوان فعال در این گروه که به دلائلی حاضر به معرفی و ذکر نام خود نیستند، ترتیب داده ایم که در ادامه می خوانید:  - چطور شد که قبول کردید اموات مبتلا شوید؟ بالاخره هر کاری در ابتدا مشکل است اما در قبال کاری که شهدا کردند فکر کنم این کار به حساب نمی آید.

مرگ از رگ گردن به آدم نزدیک است و هرجا که باشیم و در هر حالتی بالاخره مرگ  سراغمان می آید ولی چه بهتر که اگر قراره بمیریم در این کار جهادی بمیریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به دل خطر زدن با خاکسپاری جان باختگان کرونایی

به دل خطر زدن با خاکسپاری جان باختگان کرونایی