مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 15:052020-08-03دانش

60 درصد ظرفیت دانشکده های دانشگاه فردوسی برای برگزاری کنکور ها استفاده می شود


علیرضا سعادت، رییس اداره روابط عمومی دانشگاه فردوسی مشهد در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به استفاده از حداکثر 50 درصد ظرفیت دانشکده های این دانشگاه برای برگزاری آزمون های دکتری و کارشناسی ارشد، - رییس اداره روابط عمومی دانشگاه فردوسی گفت: به دلیل رعایت فاصله گذاری اجتماعی از 60 درصد ظرفیت دانشکده های دانشگاه فردوسی برای برگزاری کنکور ها استفاده می شود.

علیرضا سعادت، رییس اداره روابط عمومی دانشگاه فردوسی مشهد در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به استفاده از حداکثر 50 درصد ظرفیت دانشکده های این دانشگاه برای برگزاری آزمون های دکتری و کارشناسی ارشد، اظهار کرد: پروتکل های بهداشتی برای آزمون دکترا رعایت شد و به همان ترتیب در آزمون کارشناسی ارشد نیز عمل خواهیم کرد.

سعادت بیان کرد: برای برگزاری آزمون دکترا به دلیل رعایت فاصله گذاری اجتماعی از ظرفیت همه دانشکده های دانشگاه استفاده کردیم و قرار است در کنکور کارشناسی ارشد نیز این موضوع را رعایت کنیم.

رییس اداره روابط عمومی دانشگاه فردوسی مشهد با بیان اینکه به داوطلبان کنکور دکترا بسته بهداشتی شامل الکل ارائه شد، افزود: به داوطلبانی که بدون ماسک حضور یافته بودند، ماسک دادیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

60 درصد ظرفیت دانشکده های دانشگاه فردوسی برای برگزاری کنکور ها استفاده می شود

60 درصد ظرفیت دانشکده های دانشگاه فردوسی برای برگزاری کنکور ها استفاده می شود