مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 14:002020-08-03سياسي

وزیر کشور: رسانه های معاند قرارداد ایران و چین را تحریف کردند


متأسفانه در فضای رسانه‌ای خارج از کشور و رسانه‌های معاند درباره قرارداد بلندمدت ایران و چین به مصداق کامل تحریف نشان دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور در حاشیه جلسه ستاد هماهنگی تبلیغات اقتصادی در جمع خبرنگاران اظهارداشت: امروز جلسه پنجاه و چهارم ستاد هماهنگی اطلاع‌رسانی اقتصادی را داشتیم و این جلسه، طبق مصوبه سران قوا در جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی آخرین جلسه است، اگر ادامه فعالیت این ستاد فردا تمدید شود، فعالیت ما در این ستاد ادامه می‌یابد و اگر هم تمدید نشود ما موظف بودیم که کارمان را انجام دهیم.

وی با بیان اینکه امروز کمیته‌های مختلف گزارش مفصلی از عملکرد دو ساله خود ارائه دادند، افزود: کمیته قضایی که اقدامات بسیار موثری انجام داده بود، گزارش خود را ارائه کرد و مدیریت خوبی در فضای رسانه‌ای از لحاظ حقوقی انجام شد و در این ستاد نه روزنامه‌ای و نه سایتی بسته شد و نه بازداشتی داشتیم.

با توجه به هماهنگی، همکاری، درک و فهم درستی که در رسانه‌های ما وجود دارد، همواره به توصیه‌ها توجه داشتند و اگر مواردی احساس کردیم که خارج از روال مصوب است، با تذکر جزیی حل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر کشور: رسانه های معاند قرارداد ایران و چین را تحریف کردند

وزیر کشور: رسانه های معاند قرارداد ایران و چین را تحریف کردند