مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 12:252020-08-03اقتصادي

امکان نام نویسی الکترونیک بیمه شدگان فراهم شد


مدیرکل سازمان تأمین اجتماعی استان البرز با اشاره به اینکه به منظور مقابله با شیوع کرونا سعی داریم مراجعات حضوری شهروندان به ادارات را کاهش دهیم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، مرتضی سلامی، مدیرکل بیمه تأمین اجتماعی استان البرز، امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه شیوع کرونا شرایطی را فراهم آورد تا بتوانیم فعالیت های خود را به صورت مجازی انجام دهیم، گفت: درصدد هستیم تا فعالیت های الکترونیکی خود را افزایش دهیم و ازدحام و تجمع مردم در این اداره جلوگیری کنیم.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان البرز یادآور شد: از این رو از این پس کارفرمایان می توانند بدون حضور در شعبه و کارگزاری ها اقدام به نام نویسی کارگران خود نمایند.

سلامی با اشاره به اینکه افزایش سطح رضایت شهروندان و مخاطبان هدف ما است، اظهار کرد: امکان نامنویسی متمرکز مخاطبان در دستورکار قرار گرفته و برای اولین بار نامنویسی و به روزرسانی ارتباط بیمه ای  در استان به صورت الکترونیک و غیرحضوری انجام می شود.

وی تصریح کرد: کارفرمایان کارگاه های مشمول قانون تامین اجتماعی که دارای توافقنامه تنظیم و ارسال لیست اینترنتی با سازمان تأمین اجتماعی هستند می توانند بدون مراجعه به شعب و کارگزاری های سازمان از طریق درگاه  eservices.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان نام نویسی الکترونیک بیمه شدگان فراهم شد

امکان نام نویسی الکترونیک بیمه شدگان فراهم شد