مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 11:352020-08-03سياسي

تغییر زمان برگزاری همایش ملی مشروطیت در تبریز


هفتمین همایش ملی و چهاردهمین همایش منطقه ای مشروطه پژوهی با موضوع استکبار ستیزی از نهضت مشروطه تا گام دوم انقلاب اسلامی ، که قرار بود در 14 مرداد ماه سال جاری، - ایسنا/آذربایجان شرقی هفتمین همایش ملی و چهاردهمین همایش منطقه ای مشروطه پژوهی با موضوع" استکبار ستیزی از نهضت مشروطه تا گام دوم انقلاب اسلامی"، که قرار بود در 14 مرداد ماه سال جاری، همزمان با سالروز صدور فرمان مشروطیت در تبریز برگزار شود، به روز دیگری موکول شد.

دبیر علمی هفتمین همایش ملی استکبارستیزی از نهضت مشروطه تا گام دوم انقلاب اسلامی در این خصوص به ایسنا گفت: به دلیل مساعد نبودن استان از لحاظ شیوع کرونا، برگزاری همایش به آینده موکول شده که زمان دقیق آن بر اساس شرایط روز استان به لحاظ شیوع بیماری متعاقبا اعلام می شود.

مسلم اورنگی با اشاره به برگزاری مجازی هفتمین همایش ملی استکبارستیزی از نهضت مشروطه تا گام دوم انقلاب اسلامی به دلیل شیوع کرونا گفت: مقرر بود تا نشست های تخصصی هم در کنار این همایش مجازی برگزار شود که به دنبال شرایط نامناسب استانمان از لحاظ شیوع کرونا، این همایش به بعد از سفید شدن وضعیت کرونایی در استان موکول شد.

وی از تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه همایش نیز خبر داد و افزود: علاقه مندان می توانند مقالاتشان را تا پانزدهم شهریور ماه ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر زمان برگزاری همایش ملی مشروطیت در تبریز

تغییر زمان برگزاری همایش ملی مشروطیت در تبریز