مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 11:352020-08-03پزشكي

اتصال برق کولر علت حادثه کلینیک سینا اطهر است


آغاز حادثه کلینیک سینای اطهر ناشی از اتصالی برق کولر موجود در سقف کاذب پارکینک مجموعه اعلام شده که منجر به آتش سوزی کولر و فروریختن سقف کاذب شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از خانه ملت، سید جلیل میرمحمدی میبدی عضو کمیسیون بهداشت مجلس در تشریح نشست (13 مرداد ماه) کمیته بررسی حادثه کلینیک سینا در تهران، گفت: با توجه به ابلاغ کمیسیون بهداشت و درمان و دستور نایب رییس مجلس، جلسه بررسی حادثه کلینیک سینا مجدداً با حضور نمایندگانی از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، سازمان آتش نشانی، مسئول سلامت شورای شهر تهران و نمایندگانی از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی که متولی ایمنی بیمارستان ها و مراکز درمانی وصدور مجوزهای کلینیک هستند، در محل کمیسیون بهداشت  ودرمان مجلس تشکیل شد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به علت قطعی حادثه آتش سوزی کلینیک سینا، افزود: آغاز حادثه ناشی از اتصالی برق کولر موجود در سقف کاذب پارکینک مجموعه اعلام شده که منجر به آتش سوزی کولر و فروریختن سقف کاذب شده است.

در اثر این ریزش مواد الکلی و اشتعالزای موجود در زیر آن محل آتش گرفته و نهایتاً به دو تا از کمپسول های اکسیژن سرایت کرده و منجر به انفجار آنها می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتصال برق کولر علت حادثه کلینیک سینا اطهر است

اتصال برق کولر علت حادثه کلینیک سینا اطهر است